Główni eksperci HydraFacial Live 2021: Howard Murad, Michael Pagliz i Nigel Franklin

HydraFacial Live 2021 to zakrojone na szeroką skalę wydarzenie online, które gromadzi ekspertów branży kosmetycznej z całego świata. Podczas tego bezpłatnego wydarzenia specjaliści medycyny estetycznej podzielą się aktualnymi trendami, doświadczeniami i inspirującymi historiami sukcesu.

Korporacja przedstawiła wstępną listę zaproszonych prelegentów na wydarzenie internetowe HydraFacial Live 2021, którego głównym celem jest wspieranie i inspirowanie profesjonalistów medycyny estetycznej podczas lockdownu.

Wydarzenie online odbędzie się 8 kwietnia o godzinie 16:00 czasu polskiego.

Wśród prelegentów znajdą się ekspert dziedziny pielęgnacji skóry i założyciel kosmeceutyki Murad, dr Howard Murad, dziennikarka kosmetyczna Nadine Baggott, chirurg plastyczny dr Paul Nassif, dyrektor generalny Circadia Michael Pagliz oraz współzałożyciel firmy Moss Wellness and Spa Whisperer Nigel Franklin.

Od liderów opinii i czołowych ekspertów dowiesz się, jakie wyzwania stoją przed branżą, jak pozyskać nowych klientów i zatrzymać ich w czasie pandemii, a także otrzymasz praktyczne porady, jak rozwijać swój biznes.

Przedstawione zostaną różne gorące tematy, w tym porady dotyczące zarządzania biznesem, kombinacje różnych metod leczenia, nowe perspektywy promocji i nowe pomysły na komunikację z klientami.

HydraFacial Live 2021 to drugie wydarzenie online po zeszłorocznym udanym wydarzeniu online, które było pierwszym w historii firmy i stało się rekordem pod względem liczby uczestników i pozytywnych recenzji.

Idea projektu pojawiła się po odwołaniu Międzynarodowego Kongresu Medycyny Estetycznej i Anti-Aging (AMWC) i powstała z myślą o komunikacji zespołu HydraFacial z klientami i współpracownikami z branży kosmetycznej.

https://www.instagram.com/p/CNFLDcmjrv3/?utm_source=ig_embed

„Wiemy, że wszyscy nasi klienci wracają do zdrowia z powodu zmian, jakie pandemia wprowadziła do naszego stylu życia. HydraFacial Live 2021 to nasz wkład, który pomoże klinikom i salonom nie tylko przetrwać, ale także prosperować nawet w tak trudnym okresie. Nieocenione doświadczenia nauczyliśmy się z wydarzeń minionego roku i chcemy się nimi z Państwem podzielić. Wybraliśmy również najlepsze głośniki, które Cię zainspirują i zadziwią ”- powiedziała Caroline Abrego, dyrektor marketingu HydraFacial EMEA.

Możesz zarejestrować się do udziału w wydarzeniu, a także zapoznać się z programem i prelegentami na oficjalnej stronie HydraFacial.

Źródło: spabusiness.com

, , , , , , , , , , , , ,
Poprzedni wpis
HydraFacial® zapewnia czystą i promienną cerę.
Następny wpis
W jakim wieku należy wykonać zabieg HydraFacial?

HydraFacial Live 2021 to zakrojone na szeroką skalę wydarzenie online, które gromadzi ekspertów branży kosmetycznej z całego świata. Podczas tego bezpłatnego wydarzenia specjaliści medycyny estetycznej podzielą się aktualnymi trendami, doświadczeniami i inspirującymi historiami sukcesu.

Korporacja przedstawiła wstępną listę zaproszonych prelegentów na wydarzenie internetowe HydraFacial Live 2021, którego głównym celem jest wspieranie i inspirowanie profesjonalistów medycyny estetycznej podczas lockdownu.

Wydarzenie online odbędzie się 8 kwietnia o godzinie 16:00 czasu polskiego.

Wśród prelegentów znajdą się ekspert dziedziny pielęgnacji skóry i założyciel kosmeceutyki Murad, dr Howard Murad, dziennikarka kosmetyczna Nadine Baggott, chirurg plastyczny dr Paul Nassif, dyrektor generalny Circadia Michael Pagliz oraz współzałożyciel firmy Moss Wellness and Spa Whisperer Nigel Franklin.

Od liderów opinii i czołowych ekspertów dowiesz się, jakie wyzwania stoją przed branżą, jak pozyskać nowych klientów i zatrzymać ich w czasie pandemii, a także otrzymasz praktyczne porady, jak rozwijać swój biznes.

Przedstawione zostaną różne gorące tematy, w tym porady dotyczące zarządzania biznesem, kombinacje różnych metod leczenia, nowe perspektywy promocji i nowe pomysły na komunikację z klientami.

HydraFacial Live 2021 to drugie wydarzenie online po zeszłorocznym udanym wydarzeniu online, które było pierwszym w historii firmy i stało się rekordem pod względem liczby uczestników i pozytywnych recenzji.

Idea projektu pojawiła się po odwołaniu Międzynarodowego Kongresu Medycyny Estetycznej i Anti-Aging (AMWC) i powstała z myślą o komunikacji zespołu HydraFacial z klientami i współpracownikami z branży kosmetycznej.

https://www.instagram.com/p/CNFLDcmjrv3/?utm_source=ig_embed

„Wiemy, że wszyscy nasi klienci wracają do zdrowia z powodu zmian, jakie pandemia wprowadziła do naszego stylu życia. HydraFacial Live 2021 to nasz wkład, który pomoże klinikom i salonom nie tylko przetrwać, ale także prosperować nawet w tak trudnym okresie. Nieocenione doświadczenia nauczyliśmy się z wydarzeń minionego roku i chcemy się nimi z Państwem podzielić. Wybraliśmy również najlepsze głośniki, które Cię zainspirują i zadziwią ”- powiedziała Caroline Abrego, dyrektor marketingu HydraFacial EMEA.

Możesz zarejestrować się do udziału w wydarzeniu, a także zapoznać się z programem i prelegentami na oficjalnej stronie HydraFacial.

Źródło: spabusiness.com

Menu